Thursday, July 22, 2010

verbazingwekkend

"It is amazing what you can accomplish if you do not care who gets the credit". Harry S. Truman
(het is opmerkelijk wat je kunt bereiken als het je niet uitmaakt wie de eer krijgt)

Ik heb deze uitspraak altijd omarmd.
Ok- ik heb het altijd geprobeerd te omarmen.
Niet altijd eenvoudig, toch?
Haha - ik moet lachen als ik eraan denk. Ik herinner me dat ik met een ENORM VERBAZINGWEKKEND GEWELDIG idee naar mijn toenmalige leidinggevende ging. Ze sabelden mij neer! Tenminste, dat is de indruk die ik kreeg. WIL JE GELOVEN dat ze dat idee PRECIES EEN WEEK later uitgezonden hebben alsof het van hen was?!?!

Tja - die heb ik moeten incasseren. Maar hé - het maakte mij sterker en nederig.

Je kan je niet laten lastigvallen door anderen die jouw geweldige ideeën stelen :) Zolang het 'grotere doel' maar gediend wordt! Tenminste - dat is hoe ik er nu over denk (totdat een looser mijn volgende idee jat natuurlijk).


--
Posted by Ferdi

No comments: