Thursday, April 01, 2010

Foto's van mijn twee schatjes!

Mijn mooie prinses Maelle
Maelle als paashaas
Mijn Super Star!
Mijn kleine dochter Maelle is niet zo klein meer... Ze een grote meid! Als ik haar zeg dat ze mijn baby is verbeterd ze me snel en zegt "Nee mamma, Emeth is jouw baby".
Maelle en baby Craig
Maelle op de boerderij... De plek die ze het leukst vindt.
Ze wordt zingend wakker en binnen de kortste keren zit ze in het bed van haar broer... ze kust hem altijd, of jij kust haar, ik weet het niet zeker. Ze houden zoveel van elkaar en ik weet nu al dat ze de beste maatjes zullen worden.

Maelle en Emeth kijken TV
Net wakker en zo gelukkig
"Samen"... spelen. Maelle heeft alle speeltjes aan haar kant :-)
Emeth die niet snel genoeg is volgens zijn zus Maelle

Mijn zoon Emeth zou zijn nek kunnen breken om zijn zus te volgen. Hij bewondert haar echt. Hij volgt haar met zijn ogen, links, rechts, naar voren of naar achteren. Hij lacht hard elke keer als ze hem een beetje aandacht geeft of als hij probeert haar aandacht te trekken.
Twee minuten weg is voldoende voor Emeth om het ontbijt van Maelle naar binnen te werken. Maelle is een erg slimme jonge dame. Ze spreekt vloeiend Frans en Nederlands en begrijpt het als Ferdi en ik Engels praten... We zijn zo trots op haar. Elke avond helpt ze me het eten klaar te maken en helpt ze haar vader met de vaat.
Terwijl ze op het aanrecht zit is Maelle aan het koken met mam
Maelle's eerste kunstexpositie

Nu staat al de kunst van Maelle in onze woonkomer

We genieten echt van Emeth... Wat je ook met hem doet, hij zal erom lachen. Hij heeft het allerschattigste gezicht met zijn "glimlach met komende tandjes"...

Hij houdt van opdrukken... Als hij dat doet komt hij klem te zitten wat echt grappig is...
Goed, voor al mijn familie en vrienden over de wereld dacht ik dat ik wat foto's zou downloaden, zodat jullie op de hoogte blijven van Maelle en Emeth, die mijn twee allerliefste schatjes ooit zijn.
De afgelopen maanden ben ik al van plan geweest om te zeggen hoeveel ik van ze hou en om ze geeft... Ik wil er zeker van zijn dat ik tijd met ze doorbreng en ze elke dag kus... Ik heb naar een serie geluisterd genaamd "30 dagen om te leven" en kwam tot de conclusie dat het leven te kort is om me druk te maken over dingen die er niet toe doen... Maelle die haar bord niet leeg eet of wat dan ook.
Ik wil jullie dit vers uit de Bijbel uit Jakobus 4:14 meegeven
"Maar u weet niet eens wat de dag van morgen zal brengen! Uw leven is maar een nevel die even verschijnt en dan verdwijnt."
Neem alsjeblieft vandaag een moment om je kinderen lief te hebben...

Misschien komt morgen niet!

No comments: