Monday, April 26, 2010

TIJD


Zou het niet geweldig zijn als we meer tijd hadden om de dingen te doen die we echt graag willen doen?
Vanmorgen, toen ik naar mijn werk wilde, liet Emeth mij niet gaan... en Maelle hoopte dat we naar de kerk zouden gaan :)
Zaterdag en zondag zijn tegenwoordig mijn favoriete dagen. Gewoon 'dingen doen' met Ta en de kinderen - GEWELDIG! De meest eenvoudige dingen krijgen een heel nieuwe betekenis als je 2 kleintjes hebt. Weekend routines zijn familie routines geworden. En als ik het heb over routines dan bedoel ik die in de goede zin van het woord... Opstaan om 7 uur, lekker lang ontbijten, ons klaarmaken om naar de markt te gaan. Eenmaal in de stad moeten we altijd naar de Hema voor een toiletbezoek (want die zijn tenminste schoon EN Maelle krijgt een snoepje)
Iedereen die mij kent weet dat ik veel van mijn werk houd. Maar vanmorgen, toen ik wilde vertrekken ... Ik had dolgraag wat langer thuis willen blijven...

No comments: