Sunday, April 18, 2010

Motivatie op vrijdag

"Als creatieve individuen streven we ernaar om alle grenzen te doorbreken en vooruitstrevend te zijn. We zijn geinspireerd om dingen te verbeteren. Dus halen we inspiratie uit degenen die voor ons kwamen en uit de dingen om ons heen, voegen onze nieuwe visie en inzichten hieraan toe en laten nieuwe bewegingen in de cultuur naar voren komen. Dan pakt een volgende generatie dit op, en begint waar wij gestopt zijn, de circel van innovatie en inspiratie gaat door." Andy Howell

Tatiana stuurde me deze quote per mail gisteravond. Het kon niet beter omschreven worden hoe ik me de afgelopen dagen heb gevoeld. Ik ben met een team van 60 zakenmensen, CEO's en bedenkers van nieuwe dingen naar 6 verschillende parken in Nederland geweest - om te kijken naar de nieuwste innovaties in de branch van de pretparken... Het was echt inspirerend en liet zien dat we op het goede spoor zitten!
Bedankt Tatiana!
O ja - de foto is van Maelle en Tatiana die samen rolschaatsen. Ik weet zeker dat Maelle haar moeder ver voorbij zal gaan, voor zover het de kunstjes betreft die ze zal doen op deze skates!

No comments: