Sunday, November 02, 2008

Regenachtige dagen en budgetten :)

Het is nu het regenseizoen in Oeganda. Tatiana schreef een grappig bericht op Facebook, waarin ze zei dat zelfs nu het regenseizoen aangebroken is, het nog steeds niet zoveel regent als in Nederland en dat is waar!

Goed - vandaag niet - Vandaag is het gewoon echt slecht weer...

Vandaag lees ik het boek dat heet 'Je zending financieren - of je nu talent hebt of niet' geschreven door Scott Morton. Het is een geweldig boek en het is op tijd, ik kocht het van een vriend, Terry. Het is geweldig, omdat het alles uitdaagt in hoe ik denk over het vinden van sponsors. Het is op tijd, omdat..goed...we zitten niet meer onder de vleugels van Pastor Bill! Dus nu moeten we ons eigen geld ophalen! Haha! Als ik dit boek lees, besef ik me dat het geld ophalen erg veel lijkt op de regen hier in Oeganda: In het begin lijkt het angstaanjagend... deprimerend... maar als je gaat beseffen dat er zonder deze regen geen tropisch fruit is...en je beseft dat de regen je de mogelijkheid geeft om bij te komen van de hitte...dan begin je van het regenseizoen te houden! Het vinden van sponsors is hetzelfde! Het lijkt angstaanjagend, deprimerend...maar als je begint te begrijpen dat de sponsors ook deel zijn van je zending en dat je ze in staat stelt om gehoorzaam te zijn aan Gods roeping in hun leven, dan begin je te houden van het vinden van sponsors!

Ok - ik lees gewoon het boek - ik heb het nog niet in de praktijk gebracht...ik laat het je over 6 maanden weten ok?

Empowering people to transform their communities
· http://www.1morechild.org/
· http://www.onedaytrainingproject.org/
· http://www.ferdiandtatiana.com/

No comments: