Tuesday, July 19, 2011

Tjeko Academy 2011: Diploma-uitreiking


Gisteravond hadden we  onze Tjeko Academy diploma-uitreiking! Het was super! We hadden een geweldig feest bij de Nijl. Het was een voorrecht om dit te vieren en onze Tjeko Academy studenten te bedanken. Ze waren een aanwinst voor ons team en hebben een grote bijdrage geleverd. Zij hebben ervoor gezorgd dat de Tjeko Fun Fair een success werd. Bedankt! We weten zeker dat het zonder hen niet gelukt was. De Tjeko Fun Fair was geen gemakkelijke taak. Alles was ontworpen om het de meest spannende, intensieve en uitdagende omgeving in Jinja, Oeganda te maken.. ik kan je verzekeren dat dit is gelukt! Ik ben zo trots op hen allemaal. Onze maatstaaf lag hoog en zodra deze bereikt werd ging die nog meer omhoog. Er waren vele momenten waarop ze op hadden kunnen geven en kunnen stoppen maar dit is nier gebeurd.

Ik ben zo dankbaar voor deze dynamische jonge groep mensen ons team is komen versterken en als het ware deel familie is geworden. Ik weet dat ze verder zullen gaan om succesvol te zijn in hun leven. We danken God dat we deel uit mochten maken van dit hoofdstuk in hun leven. We zien deze tijd als een onbetaalbare mogelijkheid om deel te zijn van iets zoveel groter en wonderlijker dan wijzelf. We hebben God's hand in alles terug kunnen zien. Hij heeft voorzien en ons beschermd. En daar komt nog bij dat Hij ons gebruikt heeft om een zegen te zijn voor duizenden kinderen in Oeganda op een manier die wij ons niet voor hebben kunnen stellen. Voor ons allemaal is het misschien wel de hoogste eer die we ooit hebben gekregen om betrokken te zijn bij de Tjeko Fun Fair. Iedereen bedankt voor jullie bijdrage die de Tjeko Fun Fair tot een succes heeft gemaakt! Bedankt aan het Tjeko-leiderschapsteam. Bedankt aan alle donoren. Bedankt aan de hard-werkende Tjeko Fun Fair studenten. Aan iedereen.. HARTELIJK BEDANKT!

 

Toen ik de namen opnoemde van elk van onze studenten bleef ik glimlachen. Toen ik naar hen keek kon ik zeker zeggen dat een ieder van hen is toegerust om een impact te hebben op hun generatie en om hun gaven en talenten naar het volgende niveau te brengen,

Voor al onze geslaagde Tjeko Academy studenten.... Het is hard werken om de wereld te veranderen! De Tjeko Academy laat een generatie opstaan van leiders en wereldveranderaars hier in Jinja Oeganda.




--
Posted By Ferdi en Tatiana to Ferdi and Tatiana at 7/13/2011 08:00:00 AM

No comments: