Sunday, July 10, 2011

Een mooie verjaardag!

1 juli
Wauw! Op mijn verjaardag werd ik overstroomd met verjaardagswensen van over de hele wereld, inclusief een aantal 'live' felicitaties van mensen die hier waren! Natuurlijk ook van Ta en de kids, die mij een heel leuk t-shirt hebben gegeven die ik zeker zal dragen als ik weer in Nederland ben! Er waren ook een aantal mensen hier in Oeganda die wisten dat ik jarig was -Bosco en zijn familie riepen mij 's avonds bij hun en zongen een verjaardagslied (Bedankt fam!)
Eline, Arwin, Roelinca en  Marcel uit Nederland zijn hier en na hun uitje van 2 dagen kwamen zij langs om taart te eten.
En toen was er ook nog een email van Folkert met een aantal foto's.
De verleiding om ze op deze site te zetten is groot- maar nog niet! We werken aan een super mooi document.. en hier is één foto.
Ik heb voor deze foto gekozen omdat in deze foto het idee van Tjeko helemaal om het kind gewikkeld wordt.. kom gewoon en heb plezier. Vier en je leeft! Vier je tijd om kind te zijn!
Dit is één van de 16 hangmatten die we gekocht hebben bij http://www.hanginghugs.com/.
Cory - bedankt hiervoor- De kinderen vinden ze geweldig!

No comments: