Thursday, January 07, 2010

Over twee weken weer naar Oeganda!

Over twee weken reis ik weer naar Oeganda! Yes! Zo gaaf!

Voor het eerste gedeelte wordt ik vergezeld van een paar netwerkers en een zakenman vanuit Nederland. Interessant om hen "de Oeganda ervaring" te geven :)
Doel van de reis: Betrokkenheid en ontwikkeling door een breder team van mensen van het Tjeko avontuur!
Op het programma: Ontmoetingen met scholen, gemeenschappen, de ambassade en hopelijk de Oegandese Investerings Autoriteiten. Dit alles om onze plannen aan te scherpen voor de eerste fase van Tjeko: Een hele dag organiseren van plezier voor 20,000 Oegandese kinderen in 2010/2011.

Elke keer dat ik de kans heb om naar Oeganda te gaan, kan ik mijn bagage portemonnee vullen met giften en donaties van vrienden van over de hele wereld! Waarom zou dat nu anders zijn! Ik heb nu al vier paar zo goed als nieuwe voetbalschoenen! Ze kwamen van Vero uit Frankrijk. Ik weet zeker dat deze schoenen ons straatjongens team gelukkig zullen maken!
Als je een idee wilt hebben van wat een goede donatie (hoeveelheid) zou zijn, voel je vrij om contact op te nemen! Dit is een kans om aan een gemeenschap van kinderen te geven die dit helemaal niet hebben - iedere gift is een geweldige gift! Wil je www.paypal.com gebruiken? Doneer een gift aan: donate@tjeko.info of donate@1moreChild.org - beide zijn geweldige doelen!

Natuurlijk gebruik ik het blog voor allerlei updates!
Laat 2010 een Blog-vol jaar zijn!

No comments: