Monday, March 01, 2010

Hour of Power tv-interview.

OK - ik ben naïef - ik weet het! Maar ik ben super enthousiast! Ik heb net het 'programma overzicht' van Hour of Power gezien (het tv-programma van de 'Crystal Cathedral', een kerk die opgericht is door dr. Robert Shuller, en die nu gedragen wordt door voorgangers als Bill Hybels en John Maxwell, en diverse anderen).
In Nederland wordt dit programma gepresenteerd door Jan van den Bosch. Hij is een tv-maker die geweldige christelijke tv-programma's heeft gemaakt (één heeft indirect de richting van leven veranderd, door uit te zenden over Metro Ministries van voorganger Bill Wilson in het begin van de jaren '90).
Ik ben zo ontzettend enthousiast dat ik gast kan zijn in de Nederlandse variant van Hour of Power! Ik zag net de aankondiging op hun website.

De opnamen voor dit programma zijn op 18 maart. Ik hoop echt te delen hoe mijn leven veranderd is nadat ik besloten had 'iets anders te gaan doen' voor het zoeken naar 'een echte baan'.

No comments: