Monday, May 19, 2008

Wat nieuws...


Afgelopen zaterdag zijn we naar Opwekking geweest... We waren uitgenodigd bij Marian Geeve(zij is de directeur van national children, die honderden kerken helpt) om te kijken wat zij deden en om te zien of er een mogelijkheid was om op sommige punten samen te werken. We zullen zien wat er van komt. We hebben vroegere interns ontmoet (Manon en Timon van het semester van voorjaar 2007). Dat was echt tof! Een aantal van hen waren betrokken bij een zendingsgroep voor kinderen.


Gisteren hebben we alle drie onze inentingen gehad voor onze reis naar Oeganda. Maëlle had alleen de "gele koorts", Ferdi kreeg er 2 en ik kreeg er 4...En het doet nog steeds pijn.


Over 5 uur zullen we naar Frankrijk vertrekken. Onze eerste bestemming is Albi. We zullen daar wat tijd doorbrengen met mijn jeugdvoorganger, Patrick Berthalon en op zondag krijgen we de kans om ons http://www.1morechild.org/ project in zijn kerk te presenteren. Denk aan ons in jullie gebeden. We zijn echt enthousiast over het project en hebben er echt zin in! Mijn maag is vol met vlinders!


Vanaf de 23ste mei, gedurende een hele week, zijn we in Antibes (een "Assemblies of God", 30 km van Nice in de Cote d'Azur). Daarna gaan we naar Mulhouse naar de "Open Doors Christian church". Thibeault die een Franse intern was heeft daar alles voor ons geregeld.


We beeindigen onze reis in Parijs in mijn thuiskerk in Clamart. We hopen goede contacten te krijgen en geld op te halen wat we nodig zullen hebben voor onze reis naar Oeganda in Augustus.


Denk aan ons in jullie gebeden. We gaan echt heel veel rijden. We rijden van het midden van Nederland, door België, dwars door Frankrijk, van boven naar beneden. Ferdi en ik rijden samen nu ik rijden met een schakeling... Ja ja! Ik kan hem helpen. Maar nog steeds hebben we ons mooie kleintje bij ons. God zij dank voor de GPS, die redt ons huwelijk.


Tijdens onze reis, en bij terugkomst zullen we geweldige verhalen hebben die we met jullie willen delen... Dank je, Tatiana

No comments: