Monday, May 19, 2008

Maëlle houdt ons aan de gang! Update2



We hebben twee nieuwe sponsoren die ik wil toevoegen aan de lijst! Dank jullie wel, Timon en Leanna voor jullie reacties! We hebben nu nog 12 eerste klas sponsors en 4 tweede klas sponsoren nodig ($20)!

Ja Ja! Dat kleine meisje van ons! 5 tanden! Afgelopen weekend was best hard. Maëlle was behoorlijk ziek - een kou, koorts en die tanden die pijn doen! Maar zelfs toen probeerde ze te lachen! God - U heeft ons echt met haar gezegend! En zoals je kunt zien - laat ze ons flink rennen! "Kom op pa! Harder! Harder!" Ik heb wat geweldige updates!

We hebben nu 9 van onze kinderen permanent gesponsord:
Rick: 2 eerste klas kinderen
Melissa: 1 eerste klas kind
Sielke : 1 eerste klas kind
Alice: 1 eerste klas kind
Timon: 1 eerste klas kind
Leanna: 1 eerste klas kind
Tati en ik: 1 eerste klas kind + 1 tweede klas kind + de rest (17kinderen)

We zijn echt dankbaar voor deze sponsoren. Elke maan betalen zij $7.50, door middel van http://www.1morechild.org/ en samen helpen we deze kinderen verder aan een betere toekomst. Dus je kunt een kind sponsoren, als je kunt :) . Samen zouden we meer dan 200 kinderen kunnen sponsoren! Wie weet - op een dag! Komende donderdag gaan we naar Frankrijk! Echt Geweldig! Craig noemde me gisteren de reizende dominee - die titel heb ik nog nooit gehad! Tatiana is druk bezig aan haar presentaties- net als ik. Het wordt een heel nieuw avontuur. Dank jullie voor de steun en dat jullie voor ons bidden. Het maakt echt een verschil!

No comments: