Saturday, November 17, 2007

Wonderen, wonderen, ja ik zei wonderen!

Wow! Jullie zijn echt geweldig!!!

Een paar dagen geleden schreef ik een bericht met het thema van onze bus op zaterdag "Pindakaas en jam" en ik moedigde jullie aan om deel te nemen in wat wij hier in NYC doen... (Als jullie niet weten waar ik het over heb, is het tijd onze voorgaande berichten door te lezen)

Goed, jullie hebben geweldig beantwoord op onze vraag! Direct na ons bericht hadden we donaties van vroegere interns (Dorothee uit Zwitzerland en Mell uit Engeland -- Bedankt!) En toen, op de zaterdag erop vond Ferdi een envelop met zijn naam... en die envelop zat vol met $20 dollar briefjes -- totaal $300 zonder naam en met een eenvoudig briefje: voor de boterhammen met pindakaas en jam....
Zo verbazingwekkend goed!
Goed, omdat we niet weten wie ons het geld gegeven heeft maar nog steeds willen bedanken dachten we...misschien leest die persoon nog eens het blog...
Dus wie het ook mag zijn...BEDANKT! We zijn oprecht dankbaar voor jullie geweldige gift... Namens de kinderen en namens ons, Ferdi en ik.... BEDANKT! Dank je dat dat je je wilt laten gebruiken door God. Dank je voor je gehoorzaamheid en offer. Hartelijk dank. Je hebt ons laten zien dat sommige mensen echt in ons geloven en steunen wat we hier doen... BEDANKT dat je met ons wilde meewerken... Hier in NYC.

No comments: