Saturday, November 10, 2007

Frans boot camp

Afgelopen week hadden we ons Franse Boot Camp! Yes!!!! We hadden echt een goede groep... Ze kwamen uit de Alsace (Strasbourg) (Agathe, Erika, Anne oorspronkelijk van l'ile de la Ruenion, Sandrine en Bertrand) Quebec (Michele en Camile) en Parijs (Karima, Samuel en Danielle, Barbara en Charlaine). 12 in totaal! Het grappige is dat we wat gemeenschappelijks hadden.

Het was geweldig en ik kon zelfs wat tijd met ze doorbrengen. Ze hebben Ferdi en mij gehopen op de route en zaterdag hadden we ongeveer 40 nieuwe kinderen. Echt gaaf!

Ze moesten echt uit hun 'comfort zone' doordat ze Engels moesten praten, door de touwbaan, het rooster... Ik weet niet of ze dit blog lezen maar Ferdi, Maëlle en ik vonden het leuk jullie te leren kennen en we horen graag weer van jullie hoe het gaat.

(JP die normaal gesproken helpt en alles voor hen vertaald kon dit jaar niet komen. Zijn papieren waren gestolen maar aan de andere kant weet ik zeker dat hij het niet erg vond om in Roemenië te blijven omdat hij een vriendin heeft :-P)

No comments: