Saturday, November 17, 2007

Maëlle groeit!!!

Ik ben zo onder de indruk van mijn kleine dochter Maëlle...Ze groeit zo hard! Eén van van favourite spelen is een boek gemaakt wat ze van haar tante Kyra heeft gehad. Ze kan er uren mee spelen. Maëlle houdt ook van haar voeten: als we haar omkleden of andere kleren haar doen steekt ze ze gelijk in haar mond...


Ze kan ook haar eigen fles vasthouden... Ze heeft verbazingwekkende vaardigheden en houdt van kleine details.
Ik weet dat jullie me niet zullen geloven maar op een dag was ik een liedje aan het zingen en ik zei haar "Maëlle, nu is het jouw beurt om te zingen" Elke keer wachtte ik dan op haar en dan zong ze ECHT...Ik was zo trots op haar! Ze is zo slim. Ze doet haar speen in en uit haar mond, maar moet nog steeds krijsen wanneer ze het laat vallen! Ik weet zeker dat binnekort ze het zal oppaken en meteen weer in haar mond stoppen. Als je een boek met leest zal ze proberen het uit je handen te pakken en zelf te lezen. En kijk, misschien zal ze al snel het volgende bericht typen...

No comments: