Tuesday, November 28, 2006

Ha iedereen


Ik zat me te bedenken hoe je geld zou kunnen verdienen...Afgelopen week moest ik een kopie van mijn medisch dossier hebben maar in plaats van dat ik het gelijk kreeg moest ik een formulier invullen wat me zeker 45 minuten kostte. Goed, vandaag kreeg ik een enorme envelop waarop stond dat mijn medische gegevens ERIN zaten, maar wat denk je? Nadat ik hem geopend had vond ik een rekening die me vertelde dat ik al de kopieen van mijn medische gegevens moet betalen voordat ik ze krijg. Hier begint de clou van mijn verhaal...Als je geld wilt verdienen bedenk dan wat je haat om te doen en noem het arbeids-intensief en mensen zullen je ervoor moeten betalen om het werk gedaan te krijgen. Waarom? Omdat ik het helemaal voor me zie dat degene die al die duizenden kopieen moest draaien van medische dossiers het spuugzat werd en toen besloot er geld aan te verdienen.
Dus mijn vraag is: Aan welke klus heb je een hekel? Koffie zetten? Punten slijpen? Goed, wat het ook mag zijn, je kunt er zeker aan verdienen, want als jij er een hekel aan hebt, zullen er miljoenen zijn die er ook een hekel aan hebben!!! Veel lol toegewenst met het bedenken van een manier om geld te verdienen

No comments: