Wednesday, July 05, 2006

Woensdag 28 juni, 2006

Vroeg verjaardagsfeest

Afgelopen zaterdag heeft George (mijn 18 jaar oude helper op de bus) heeft me een vroeg verjaardagsfeest bezorgd. Hij had alle kinderen op vrijdagmiddag uitgenodigd om me te verassen voor mijn verjaardag.

Mij werd verteld dat het verhaal rondging dat er geen zondagsschool meer zou zijn! Dus toen de bus me oppikte zag ik GEEN kinderen...

"VERASSING!!!"

Er zaten 52 kinderen onder de stoelen van de bus! Ik wilde dat ik een fototoestel had om het jullie te laten zien. (Jullie hebben vast wel gemerkt dat we niet veel foto's meer maken, maar dat komt omdat het toestel kapot gegaan is)

Goed, op de weg terug, hebben we ieder kind een cadeautje van de 1 dollar winkel gegeven. We hebben ze geblindoekt en toen 10 seconden gegeven om een cadeautje te grijpen! Alsof we ze niewe computers gaven! Hoe een waterpistool iemand gelukkig kan maken!

Dankzij Dorithee uit Zwitserland, konden we alles betalen! Ze wist niet dat we dit ermee zouden doen toen ze het geld gaf, maar heel hartlijk bedankt. Dorithee was niet zo heel lang geleden een Boot Camper en is aangemeld als intern!

No comments: