Wednesday, July 05, 2006

4 July 2006

Vandaag is het 4 Juli! Iedereen viert dat in Brooklyn met BBQ, vuurwerk en HARDE muziek.
Voor mij is het ook een feestdag want vandaag is mijn zus jaren. Raissa wordt 30. Ze is mooi, lacht altijd en deelt alles wat ze heeft met de mensen om haar heen. Ik heb haar gisteren een kaart gestuurd en het is goed voor me om te zien hoe God voor haar zorgt. Zij en haar man hebben net een huis gekocht, hebben twee geweldige kinderen, ze is afgelopen vrijdag geslaagd voor haar diploma voor sociaal werker en is aangenomen voor een nieuwe baan. De Bijbel leert "tel uw zegeningen en hou ze voor ogen en je ziet in dankbaarheid hoeveel het er zijn" Dat is wat ik ook gedaan heb. Het is echt bemoedigend om te zien hoe God haar zegent, maar het is een extra zegen als je weet dat ze zwanger was toen ze 18 was, van school ging en onderdak vond bij een shelter. Voor ruim 8 jaar was ze alleenstaand moeder met verantwoordelijkheden voor haar dochter, het betalen van rekeningen en het hebben van eten op de plank. Nu is ze een succesvolle jonge volwassene omdat ze haar leven aan God heeft gegeven. Mijn gebed op deze vierde Juli op mijn zus haar verjaardag is dat je bij God komt en je leven aan Hem geeft,

Gods Zegen

adult only because she has surrender her life to God. My prayer on this fourth of July, on my sister's birthday is that you too cry out to God and surrender your life to himGod bless you

No comments: