Wednesday, July 05, 2006

Vrijdag, 23 Juni, 2006

Hoogtepunten

Junior is weer thuis! Pas heeft hij zelfs gefietst! Helemaal naar ons huis! We waren echter niet thuis... We waren met mijn nicht Priscilla naar Manhattan! Yes! Ik heb haar geloof ik al sinds 3 jaar niet meer gezien. Tatiana had haar zelfs nog nooit gezien! Ze is afgelopen zaterdag naar Yogi Bear geweest en 's maandags hebben we samen gegeten in de stad. Het was geweldig om haar hier te hebben. Ze vond het goed om te zien dat onze kinderen naar een plaats konden komen waar ze wat leerden. Op de de bus realiseerde ze zich dat naar veel van onze kinderen totaal niet omgekeken wordt... 2 van mijn kleine jongens kwamen stinkend in de bus. Maar weet je, ondanks dat houden we van hen.

Teen Mania gaat erg goed! De 48 tieners waar ik voor moet zorgen zijn erg toegewijd en geloven in Gods roeping! Gods liefde met iedereen te delen! Natuurlijk zijn het tieners en natuurlijk zijn er kleine dingen die niet helemaal passen en de manier van werken van "metro", maar dat is ook de reden dat we hen Teen Mania laten doen!

Nu sturen ze Ron Luce! Dat is de visionaire leider van de organisatie. Dat worden geweldige dagen! 5 en 6 Juli. (je moet weten dat deze man miljoenen en miljoenen tieners over heel Amerika heeft gemotiveerd. Het is eigen de Billy Graham voor tieners!)

De Interns zijn geslaagd, maar daar zal Tatiana meer over vertellen.

Mijn lievelingstekst op dit moment?

Fil. 4:6 Weest in geen ding bezorgd, maar laten bij alles uw wensen door gebed en smeking met dankzegging bekend worden bij God. Fil 4:7 En de vrede Gods, die alle verstand te boven gaat, zal uw harten en uw gedachten behoeden in Christus Jezus. Fil 4:8 Voorts, broeders, al at waar is, al wat waardig, al wat rein, al wat beminnelijk, al wat welluidend is, al wat deugd heet en lof verdient, bedenkt dat.

No comments: