Monday, April 10, 2006

Vrijdag, 7 april 2006

De weken gaan snel

De weken vliegen hier echt voorbij. Nu sta ik op het punt om huisbezoeken op mijn route te gaan doen! Dat vindt ik echt tof!

Deze week is het weer vreemd. We hadden zelfs sneeuw! in April! Dikke vlokken (die overigens niet echt bleven liggen op de grond...) Nu regent het. En ik moet vanavond nog de Boot Campers naar Brooklyn Bridge meenemen! Wow! Wat een plezier.

Goed! Nog een snelle update voor het Circus.! We gaan Zondagmiddag! De meeste tickets zijn betaald, maar we moeten er nog steeds een paar. Maar ik heb mijn belastinggeld teruggekregen, dus zijn we er zo goed als klaar voor om te gaan. We moeten nog 6 sponsors voor:

George - Betaald! (Arno and Karina)
Nini - Betaald! (Arno and Karina)
Terrell Betaald! (Arno and Karina)
Pat - Betaald! (anoniem)
Kelly - Betaald! (anoniem)
TyTy - SUSAN heeft voor hem betaald!!!
Asia - Betaald! (Arno and Karina)
Sabrina - Betaald door MATTHIEU
Lasinda
Maliek
Gina - Betaald! door Valerie (Frankrijk)
Shante
Brad
Britney
Marion

No comments: