Saturday, April 01, 2006

3 Dankpunten!!!!

1 JUNIOR KAN MISSCHIEN MAANDAG AL NAAR HUIS! Tegen alle verwachting in, heeft deze jonge gozer al voldoende kracht en de doktor heeft hem verteld dat als hij blijft eten, ze hem naar huis zullen sturen! Dan hoeft hij alleen donderdagen naar het ziekenhuis! Dat zou een wonder zijn! Wat een genezing!

2 We hebben een geweldige aanvulling gevonden voor het Bootcamp team. Autumn Simonds gaat Fausto en mij deze woensdag vergezellen. We zijn erg enthousiast, omdat het al heel lang een gebed van me is om iemand te vinden die in staat is om de administratie te doen van dit geweldige werk. En bovendien helpt dit me om een ander project op te pakken bij Metro Ministries. We proberen een nieuw product te ontwikkelen en daar proberen we de komende tijd aandacht aan te geven. God zei me me geen zorgen te maken over wie Hij zou sturen, en het is weer helemaal uitgekomen. Toen Fausto het team kwam versterken kregen we echt een gozer die geschikt was voor Bootcamp. Nu is het tijd om de administratie op orde te krijgen, en dat is waar Autumn ons bij zal helpen! + ze is in staat om nieuwe groepen te vinden. Welkom!

3 Zoals jullie weten willen Tatiana en ik onze kinderen naar het circus meenemen en weer heeft iemand betaald voor een jongen/meisje om met ons mee te gaan! YES! Dank je Matthieu! Blijf lezen, blijf ons schrijven!


EEN SNELLE UPDATE!

Hey, mijn broer belde me gisteren, en hij vroeg zich af waarom ik niet meer schreef... Geen goed teken wanneer je in Brooklyn woont, en je niets meer hoort... Ik ben blij dat hij om ons geeft! Arno Bedankt!

Ander geweldig nieuws: YOGI BEAR IS ER WEER! We hebben onze eerste week gehad, met alleen op Zaterdag al meer dan 4,000 kinderen. Dit kleine aardige plaatje zijn mijn vrienden van de route! Ze waren blij dat we er weer waren. Kleine Ju zei me: "Freddy, ik heb je gemist!" Ik heb jullie ook gemist!

Junior is nog steeds in het ziekenhuis. Elke dag bellen we elkaar en hij klinkt goed! Maar het gaat niet altijd zo goed. De straling en chemokuur zorgen ervoor dat hij geen honger heeft en net nu hij binnenkort een bloedtransfusie nodig heeft. Zijn lichaam vecht niet zoals het moet. Ons dringende verzoek is voor hem te blijven bidden!

Arno (mijn broer) en Karina hebben 4 kinderen gesponsord om mee naar het circus te gaan! Dat is net zoveel personen als hij in zijn gezin heeft. Hij heeft ervoor gekozen om iemand anders te helpen om gewoon een toffe tijd te hebben, zoals hij dat zou willen met zijn gezin. Harstikke bedankt! I

k heb nog niet de Nederlandse bank kunnen checken. Als jullie hebben besloten een kind te sponsoren, maar jullie hebben nog geen mail gestuurd, doe dat dan alsjeblieft. Iedereen bedankt, we houden jullie op de hoogte!

No comments: