Saturday, March 11, 2006

Donderdag, 9 Maart, 2006Ferdi - op Tatiana's blog...

Ha, om jullie even snel op de hoogte te houden, maar Tatiana's laptop was de enige die werkte!
Bij deze nog iedereen bedankt die ons kleine berichten gestuurd heeft ter bemoediging van ons en de familie van Stanley en George. Het is echt goed om te weten dat mensen lezen waar we doorheen gaan. Mijn vader! Jos, bedankt voor het telefoontje. Je weet niet hoe goed me dat doet!

Mevrouw Kandish (de sponsor van George en Stanley) heel erg bedankt voor al uw steun en gebed. U heeft me meer verteld in een telefoontje dan ik had kunnen lezen in een boek.

Heel erg bedankt iedereen. De weg blijft nog zwaar voor Stanley Cherry, die in het ziekenhuis ligt vanwege een kankergezwel in de nieren. Nu begint hij weer op krachten te komen. Hij heeft ons beloofd zoveel mogelijk te eten... Daarom krijgt hij minder infuusvocht toegediend wat betekent dat hij sneller bestraald kan worden. De kanker van Stanley moet verwijderd worden door straling en chemo therapie. Ik geloof dat hij naar huis kan tussen de behandelingen door.

Willen jullie voor hem blijven bidden? Stanley leeft nu in een erg kleine wereld, kleiner dan die al was... Geen zondagschool meer... Geen school... Hij zal nu zijn school thuis moeten doen. Niet meer naar buiten... Geen zonneschijn (vanwege de bestralingen)... Ik moet hiermee stoppen. God weet de weg die we moeten gaan. Geef Stanley alstublieft sterkte, Uw hoop, en boven alles, vul hem met Uw Leven!

Groeten, Ferdi en Tatiana

No comments: