Saturday, March 18, 2006

Donderdag 16 maart,

Susan, Bedankt!

Ha, wilde bij deze Susan even bedanken. Het is echt tof dat je nu een gift gegeven hebt. We wilden echt met onze jongens mee uit dit weekend, maar hadden het geld niet. Je gift heeft zeker geholpen!

Bedankt!

Ferdi en Tatiana

Ha Tatiana en Ferdi

Ik heb jullie een kleine gift van $25 toegestuurd en ik wil dat jullie dit gebruiken om iets voor jullie geweldige helpers te kopen. Of dat je ze ergens heen laat gaan of wat eten laat kopen, je ziet maar. Tatiana, toen ik met je op internship was, was TY-TY een geweldige julp en Malik ook, hoewel hij soms wat extra aandacht vroeg! Hoe gaat het met Gina? Zie je de anderen vaak? Ik hoop dat jullie gezegend worden in het geweldige werk wat jullie daar doen. Ik denk nog vaak aan Metro en de kinderen zijn diep in mijn gedachten en gebeden. Wees voorzichtig en geniet van het nieuwe semester en de nieuwe uitdagingen

x-jes Susan

WOW SUSAN

Heel erg bedankt voor je gift. Het is tof dat je precies deze week het geld stuurt...weet je waarom: We hebben het met onze helpers/tieners erover gehad dat we ze echt mee uit wilde nemen, maar elke keer is er wat, of we hebben gewoon het geld niet. Nu wilden dit weekend echt iets gaan doen! En nu komt je gift! Tatiana zal het geweldig vinden! Harstikke bedankt Susan! Wat doe je tegenwoordig? Hoop snel weer van je te horen,

Ferdi

Hey Susan,

Bedankt voor je gift. Gina is twee jaar geleden naar een tehuis gegaan. Ze zit daar nu nog steeds. Ze doet het geweldig op school. Ik probeer haar zo vaak mogelijk te bellen en tenminste één keer per maand te bezoeken. Ty-ty wordt echt lang en groot. Hij is nog net zo verlegen. Hij is nog steeds mijn helper. Ik probeer hem uit te dagen om te delen wat hij weet met mijn nieuwe werkers. Maliek wordt 15 in Mei. Ik moet er niet aan denken! Hij is ook extreem verandert. Hij zoekt echt naar aandacht en soms kan het echt moeilijk zijn. Maar, ik hou echt van de "DUDE" (gabber). Echt waar!

Er zijn hier nu ook wat niewe lui bij me. Ik heb een meisje die Asia heet en in Union woont. Sabrina is ook mijn helper. Ze was Gina's beste vriendin. En meneer Brad, die zo klein is dat we hem Meneer Brad noemen om er zeker van te zijn dat mensen hem serieus nemen. Hij staat in vuur en vlam en ik doe mijn best om hem en de rest van de groep het werk van God te laten doen. Ons eerste zaterdag programma is volgende week en we zullen nog het één en ander moeten doen voordat het begint. Dank je voor je gift. Dank je dat je gelooft in wat we doen. Heel erg bedankt.

Kom je nog terug voor zomerkamp? Hoe is het met je man? Hoop dat het goed met je gaat. Nog even persoonlijk - ik ben een geweldig boek aan het lezen "for women only" - "alleen voor vrouwen". Als je eraan kunt komen moet je het eens lezen. Er staan heel veel tips in om mannen te begrijpen :-)

Gods zegen, Tatiana

No comments: