Sunday, November 29, 2009

Krantenartikel

Een paar weken geleden heb ik jullie laten weten dat we een 'proeverij' hebben gedaan met een groep jongeren die geestelijk gehandicapt zijn. Het was geweldig. We hebben heel veel plezier gehad.

Op een gegeven moment tijdens de pauze, kwamen twee jongens uit de groep naar me toe en ze vroegen me met hen mee te gaan. Ze zijn van het soort "geestelijk uitdagend" zodat je gelijk al van ze houdt! Ze namen me mee naar het toilet (sorry...) en lieten me zien dat het toilet niet doorspoelde! HaHa! Of ik even 'het probleem' kon verhelpen! Ik was blij dat ik het al snel opgelost had:)

Eén van de deze gasten gaf elke koffie die we hem gaven een 10! Een andere begon met het geven van een 9 voor het eerste kopje, maar gaf vervolgens punten van 70, 80 en zelfs 90 (op een schaal van 1-10!)

Goed, in ieder geval was het een erg leuke middag!

No comments: