Tuesday, November 10, 2009

Koffie met gehandicapte vrienden!

Echt leuk! Eens in de zoveel tijd krijg je iets bijzonders te doen! (Goed, Tatiana en ik hebben vrij vaak dat we bijzondere dingen doen). Vandaag had ik een koffie test / smaakproef sessie geregeld met een groep geestelijk gehandicapten! Zo leuk!
We moesten beslissen welke koffie deze gasten gingen serveren in hun eigen café! Dit café zal op de markt in Gouda zijn - een andere top lokatie voor onze "top" koffie!

Helaas is er nog geen website voor deze koffie, omdat ik je echt graag de link had gegeven. Het zal volgende week donderdag worden, de 19de. Ik zal zeker een paar foto's maken. Het team van Kaars koffie houdt ervan om dit soort 'andere' projecten te doen. Het zal ons geen geld opleveren - maar ik ben er zeker van dat het goede herinneringen zal geven aan ons en voor de gasten met wie we de koffie zullen proeven.

No comments: