Tuesday, October 13, 2009

Bespreking bij het Oegandese Consulaat in Nederland

Gisteren heb ik met Mirjam Blaak gesproken, minister van de ambassade in Brussel, met haar kantoor in Wassenaar, Nederland.
Mevrouw Blaak is geboren in Nederland, maar heeft nu de Oegandese nationaliteit. Ze heeft de lichtste huid van alle Oegandezen die ik ken.
Het was een geweldige ontmoeting, waar we onze visie en idee van zakendoen met betrekking tot Tjeko Fun Village hebben kunnen bespreken. Voor sommigen van jullie is het feit dat we het zakendoen noemen nog steeds schokkend. Let wel - Tjeko Fun Village is een bron van inkomen, vanuit Oegandese winsten! Het is zakendoen, waar mensen geld zullen verdienen - om rond te komen! Is dat niet geweldig? :) De taak van Mirjam blaak is, om investeerders en zaken opgelijnd te krijgen. Om te promoten te investeren in Oeganda. Natuurlijk een lastige baan, omdat feit is: Oeganda is niet echt een paradijs voor investeerders. Dat is het gewoon niet. Maar, zoals een goede vriend van ons altijd zei: Het is niet wat het zou moeten zijn, maar het is tenminste ook niet wat het was!

Terwijl ik met Mirjam Blaak sprak, kreeg ik weer meer energie voor het idee wat door God gegeven is. Ik ben overtuigd dat we de juiste mensen op de juiste tijd zullen ontmoeten - geen twijfel!

No comments: