Tuesday, May 05, 2009

Werken in twee werelden

De meeste van de mensen die op ons blog kijken weten dat ik werk aan verschillende projekten in Afrika - één waarvan ik weet dat het op den duur zeker interessant gaat worden!

Maar niet iedereen weet dat ik een baan heb om het gezin te onderhouden :) Ik houd er echt van om bij Kaars Koffie te werken - het is een kleine koffie dealer hier in Nederland. We zijn tenslotte één van de landen waar het meeste koffie gedronken wordt! Ik denk dat alleen in Scandinavië meer koffie gedronken wordt dan bij ons. Veel meer!

De afgelopen weken heb ik gewerkt aan het maken van een online koffie winkel. Het was leuk om te doen en nu is het af! Ga naar: http://www.kaarskoffie.nl/ en klik op de link in de linker hoek. Het kleine huisje. Het brengt je naar onze winkel. Je kan er ook voor kiezen om de winkel in het Engels te bekijken. Let op - dat deel is nog niet helemaal af :)

Het team waar ik mee werk is geweldig. Paul Kaars, de grote baas, heeft toegezegd te zullen helpen 1moreChild financieel te ondersteuen. Dat is een geweldige inbreng in het proces. We proberen het rond te maken en te gaan laten lopen.

Goed - kijk eens rond - koop wat koffie - Het is een oud recept vanuit Gouda. We hebben er hard aan gewerkt om het 'authentieke' koffie gevoel terug te brengen. Als je de volgende code gebruikt, krijg je 15% korting, en je steunt 1moreChild op een creatieve manier.
Veel plezier.

No comments: