Sunday, February 24, 2008

Van V17 naar M323!




Dus dit is de auto waar God ons echt mee gezegend heeft!

Twee van onze vrienden gaven precies genoeg geld om te investeren in dit Rode Wonder!!!
Wat erg jammer is, is dat mijn Metro brandstof pas niet in Europa werkt.

We raken steeds meer gewend aan het gevoel van een "breuk met de familie".

Vandaag hadden we een geweldige ontmoeting met de voorganger van Clamart Church in Frankrijk. Het is een grote zegen om mensen over de hele wereld te hebben die ons steunen, en om ons geven. De voorganger zelf gaf ons een lunch! Rat-a-toue! Natuurlijk werd er ook een glas wijn aangeboden, maar om 12 uur werkt dat niet bij mij. Ik ga echt van de Fransen houden!

We proberen meer tijd vrij te maken om met God door te brengen, en zelf voel ik dat elke keer als ik de bijbel open sla, dat het tot mij spreekt! Als je je niet bewust bent van onze huidige situatie, lees dan de rest van het blog. Op dit moment hebben we al twee maanden een "breuk met de familie" Tot 1 Maart zijn we in Frankrijk, daarna een maand in Nederland. Bidt dat Gods Plan ten uitvoer komt! We geloven dat we naar een ander zendingsveld gaan, maar alleen God weet waar! We zijn benieuwd! Blijf alsjeblieft met ons in contact! We kunnen elke vorm van bemoediging gebruiken.

Liefs!

De van den Berghs!

No comments: