Sunday, February 10, 2008

Ik ben een internet verslaafde!

Ha iedereen, goed, ik moet bekennen dat ik echt internet verslaafd ben. Je zult je afvragen waarom, maar het is echt eenvoudig. We zijn nu twee weken in Frankrijk en er is echt weinig tijd geweest om op internet te surfen en ik mis het echt behoorlijk!!! :-P

Goed, alles is nu in orde, we hebben namelijk net ontdekt dat de Mc Donald op de hoek een vrije wi-fi verbinding heeft. Yes!!! Dus nu kan ik jullie berichten op skype lezen en jullie post lezen en ook nog wat op het blog zetten.... Echt beter!

Voor mijn vrienden vanuit Bushwick - deze Mc Donald is beter dan die op Broadway - kijk zelf maar.
Haar favouriete vriend is haar 4 jaar oude neefje Joshua... Ze schreeuwt en danst elke keer als ze hem ziet.
Goed, hoewel ik jullie alles wil laten zien wat we de afgelopen 2 weken gedaan hebben is dat eigenlijk niet mogelijk - het is gewoon teveel.
We raken langzaam gewend (ikzelf meer dan Ferdi hoewel hij wat Franse les krijgt) Frans te spreken... Gloria vertelde me dat mijn Franse
accent terug kwam als ik Engels spreek :- (Maar dat zal niet gebeuren!!!)

No comments: