Sunday, September 02, 2007

Terell op kamp!

Een van mijn tieners kwam dit jaar als adviseur! Je moet naar Terrrel gaan! Zomerkamp! Het is alweer voorbij! Maar het was geweldig! Tatiana en ik konden dit jaar 9 kinderen op kamp sturen, en 2 van mijn oude wijk. Het was lachen lachen lachen. Zoals jullie weten, stuurt Metro Ministries honderden kinderen elk jaar op kamp. We genieten er eigenlijk gewoon van. Als je kijkt naar de indruk die het achterlaat, is het echt geweldig! Op een avond sprak ik één van de jongen....James(*). Hij vertelde me dat zijn vader al drugs gebruikte zolang hij zich heugde....vanaf een jaar of drie. Ik vroeg hem wat hij daarvan vond, en met tranen in zijn ogen, vertelde hij me dat hij zijn vader vergeven had...ondanks dat hij niet meer bij James woonde...ondanks dat hij zijn moeder sloeg....Deze kleine jongen, ongeveer een jaar of 10, vergaf zijn vader...en hield van hem, en miste hem. Mijn vrienden, dat is vergeving zoals Jezus ons laat zien. Dat kan alleen door Zijn voorbeeld!
Ongeveer twee maanden geleden stond er een verhaal van CJ, George en mij in Metro Report. Als ik even heb, maak ik wat PDF kopieën en zet ze op het blog. Dat verhaal gaat ook over kamp, en diepe relaties, en hoe echte levens daar beginnen...
Kamp was gaaf.
Maar het was echt moeilijk om niet bij Maelle en Tatiana te kunnen zijn. Het gaat als volgt. Je gaat op zondagmorgen, komt woensdagmiddag terug, je gaat weer op donderdagmorgen en komt zondagavond weer terug, je gaat op maandagmorgen weer weg en komt donderdagavond weer terug! Dat is 12 dagen! Dit meisje is zo gegroeid toen ik weg was! haha!

No comments: