Saturday, September 29, 2007

Ha Familie!

Ferdi, Maëlle en ik zijn zo blij dat familie overgekomen is...
Arno and Rimko (Ferdi's grote broers) zijn gisteren vanuit Nederland aangekomen om het weekend met ons door te brengen... YES! En raad eens, zijn vader komt ons ook over een paar dagen opzoeken :-P

We zijn zo blij en er echt enthousiast over dat er familie langsgekomen is. We hebben ze al 2 en half jaar niet meer gezien en daarnaast was het hun eerste keer dat ze Maëlle zagen...Echt leuk!
De volgende foto's zijn echter speciaal voor Kyra en haar meisjes -- Sterre and Lente-- Rimko is hier met Maëlle in NY
Lente,

Heel erg bedankt voor je mooie tekening... Ik houd van je regenboog! Je hebt zoveel talent en Sterre, ik hoop dat je erg goed slaapt in je Roze bed.
Bedankt voor alle cadeautjes die jullie ons gestuurd hebben. We hebben er echt van genoten.

Het beste voor jullie, Karina, Julian en Maureen...
Jullie moeten nog even wachten, ik heb nog geen foto van jullie vader met Maëlle. Hij was erg druk me jullie foto's te laten zien van Italië, toen Maureen 2 werd en Julian 4 jaar oud. Maar ik beloof jullie morgen wat foto's van hem te op het blog te zetten met jullie nichtje Maëlle.

Hier kunnen jullie ons zien, Arno en ik op de achtergrond...Julian, ik hoop dat je je nu beter voelt...Zorg ervoor dat je voldoende rust krijgt. Heel erg bedankt voor de mooie kleren, koffie, het eten... dat je ons hebt gestuurd.

O ja, ik houd van Nijntje. Misschien kan ik de volgende keer als we elkaar ontmoeten in het Nederlands tellen:-P

Hier is een kleine video van Maëlle... (zie Engels blog)
Ja, we denken dat ze erg snel wat tandjes gaat krijgen, omdat ze altijd haar handen in haar mond stopt. Geniet ervan.

No comments: