Sunday, September 02, 2007

Kleine v/d Bergh op vakantie

Laten we eens een goede ouderwetse Amerikaanse Vakantie nemen, samen met Maëlle!!! (niet in chronologische volgorde!)
Natuurlijk, voor degenen die Amerika een beetje kennen - WALMART! We hebben ze niet in NYC, dus... we halen diep adem ... en winkelen!
Ons Hotel...Natuurlijk moest ik Maëlle meenemen naar het zwembad! (ok - ik heb haar nog niet meegenomen IN het bad...)
Jaques and Estelle namen ons mee op reis door Philidephia! We zijn naar het graf gegaan van Benjamin Franklin - Eén vab de oprichters van de Verenigde Staten. Maëlle moet deze dingen weten - Ze IS tenslotte Amerikaans!
Zo zou het eruitzien als we Twee kinderen hadden! (wellicht op een dag - als Maëlle een stuk groter is!)
En zo zien Jaques and Estelle eruit met twee kinderen! Ik weet dat ze nu blij zijn dat ze er nu maar één hebben!
Mam! Moet je me echt in een king size bed leggen? Ik kan mijn fles niet vinden.

Goed-voorzover!

No comments: