Saturday, January 27, 2007

Foto's van onze schattige baby

Ha iedereen,


Dinsdagmorgen gingen Ferdi en ik naar het ziekenhuis voor onze tweede ultrasound foto. In dit stadium is de baby goed ontwikkeld en groot genoeg om al best veel te kunnen zien. We zagen de handen en vingers, de benen, voeten en tenen..WOW! Het was geweldig. Ik vraag me nog steeds af hoe God over het hele proces nagedacht heeft. Ik begin nu een klein buikje te krijgen. Ik ben er echt opgewonden over, hoewel mijn zus me al verteld heeft dat het binnenkort behoorlijk lastig wordt om te lopen en te slapen. Goed, de moeiten zijn sowieso al begonnen. Afgelopen nacht heb ik met een extra kussen geslapen tussen mijn benen en onder mijn buik... de typische houding van een zwangere om in slaap te vallen, en raad eens? Het werkte! Ik sliep als een baby.


Dinsdagmorgen was echt geweldig. De meerderheid van de stellen willen weten wat de sexe van de baby is, maar Ferdi en ik willen het niet weten. De doktor zei dat het duidelijk was, dus ik nam aan dat het een meisje was, maar Ferdi dacht dat de baby een jongen zou zijn als ze dat zei...


We weten het dus nog niet! Halverwege de ultrasound opnames (een uur lang) dachten we dat we het zouden moeten vragen, maar toen wist ik het niet zeker en zei de dokter "als je het wilt weten, vraag het me dan en ik zal het je vertellen" We hebben het niet gevraagd! Die nacht droomde ik van een meisje maar halverwege de droom werd de baby een jongen. Het leek erop dat God het antwoord niet wilde zeggen. We zullen het rustig afwachten.


Moet je de baby foto's eens zien. Sinds het begin van de zwangerschap hebben we de baby "Blessy" (Gezegend) genoemd omdat we ons zo gezegend voelden dat God ons vertrouwde en beloonde met deze prachtige Baby. Wat een zegening! Ik hoop dat jullie allemaal "Blessy" mogen ontmoeten. Sommige dagen zeggen we zij en sommige dagen zeggen we hij...


Deze foto is van de zijkant. Hier is Blessy 8 weken. De Baby is zo teer. Ik kon niet geloven dat ik zwanger was, maar dezelfde dag hoorden we de hartslag voor de eerste keer en dat maakte het echt. Deze foto is ook van de zijkant. Sorry dat ik niet weet hoe deze foto 90 graden omhaag gedraait moet worden. Stel je voor dat Blessy op haar rug ligt.






Deze foto is een portret van Blessy - 20 weken oud. Je kan het gezicht van de baby zien, omdat het hele lichaam het (de sexe) te duidelijk zou maken.


De zwangerschap is tot nu toe geweldig geweest. Ik heb geen last gehad van ochtendhumeer, misselijkheid, overgeven...Ik sliep veel in het begin maar nu lijkt alles zo goed. Dank voor jullie gebeden. Blijf ons blog bezoeken om meer te horen van Blessy, Ferdi en Tati,




Gods Zegen.

No comments: