Saturday, January 27, 2007

Dominee Ferdi

Zondagmorgen hadden we een hele speciale gastspreker bij Metro Christian Center.
Namelijk... Ferdi Sebastiaan v/d BERGH!!!Ferdi heeft het geweldig gedaan. De kerk lachte, luisterde, dacht na en aan het eind werd God aangeroepen en werden de eigen dromen verruild met die van God voor hun leven. Ferdi preekte over Gods levende droom vanaf het begin (Gen 1:26) God had vele dromen voor ons bestemd (Ps8:4). Voordat God ons schiep dacht Hij na en droomde hoe hij wilde dat wij waren en toen... schiep Hij ons. Het was geweldig!!!
We voelden ons geliefd, gemaakt met een doel en gemotiveerd om de droom van God die Hij voor ons had na te jagen. We wilden echt de preek op het blog plaatsen, maar de recorder van de kerk deed het niet goed. Sorry! Alleen, één ding is zeker...Ik was echt trots op hem. Eén van de werkers, Lasinda, kwam me vertellen "Yes! Ferdi kan preken! Hij deed het echt goed vandaag!" Een ander vriendin van mij, Jaminda, vertelde me dat ze God vroeg in haar leven te spreken. En door Ferdi's preek heeft God haar beantwoord. Prijs de Heer! Het klink als een cliché, maar ik meen het. Glorie aan God!
Tatiana

No comments: