Thursday, September 21, 2006

Start van het seizoen voor de staf

Afgelopen weekend haddden we de aftrap van het seizoen voor het vaste personeel van Metro Ministries. De staf van onze organisatie komt twee dagen bijeen voor instructies, onderwijs en voor de relaties. Het toffe was dat door middel van SKYPE (een nieuwe methode om door middel van internet met elkaar te communiceren) we verbinding konden maken met de Fillipijnen, Engeland, Roemenië en ook gewoon om de hoek! Het was verbazingwekkend om te beseffen dat ze naar hetzelfde onderwijs luisterden dan wij. Alles bij elkaar bereiken we meer dan 40,000 kinderen over de hele wereld met het evangelie!

Op vrijdagmorgen gaven alle organisaties korte verslagen over hoe het hen verging! Ikzelf, VJ en Brian hadden de hele opzet georganiseerd en het werkte fantastisch! Het gaf me ook een goede reden om mijn laptop bij me te hebben tijdens deze vergaderingen! (ik hou ervan om bovenop mijn speeltjes te zitten!) We werken ook aan een nieuwe website:
www.ybsundayschool.com

Het zal een pagina worden die we zullen gebruiken voor het verspreiden van ons gewone zondagsschool programma! Fantastisch!

No comments: