Thursday, September 14, 2006

Huiskamer

Ik zit in onze huiskamer en geniet van een vrije dag. Over twee weken begint het seizoen weer met Yogi Bear zondagsschool en ik vraag me af wat het nieuwe semester ons zal brengen. Tatiana begeleidt komend seizoen 55 interns. Dat is zelden zoveel geweest! (Geloof het of niet, er is een jongen uit Holland vandaan, en zijn naam is Ferdinand!) Mijn invloed op de bootcamps wordt steeds kleiner en ik raak steeds meer betrokken bij de ontwikkeling van nieuwe producten. De twee grote ontwikkelingen van dit moment zijn: een DVD met studies van Pastor Bill Wilson en zelfs nog spannender: Het nieuwe lesmateriaal voor kinderen! Een heel jaar lessen die mensen over de hele wereld gebruiken. Samen met een paar anderen bij Metro zien we dit echt als een persoonlijk avontuur! Het zal onze organisatie weer op de kaart zetten van Training en Ontwikkeling!

Dus, zo zit ik in onze huiskamer, en ik vraag me af waarom God ons altijd zo gezegend heeft met werk en visie! Zonder visie... gaan mensen verloren...

No comments: