Tuesday, May 09, 2006

Mario - Leven - Google Film
Als je je verveelt op je zondagmiddag, of welke middag dan ook, dan moet je deze film eens bekijken! Als je (net als ik) gestopt bent met het spelen van computerspelletjes na MARIO BROS, is dit aan te bevelen!
Mario - Live - Google Video

Geweldige Zaterdag
Vandaag was echt één van de dagen die je eraan herinneren waarom je hier bent. Hoewel er nog steeds weinig kinderen van mijn buurt komen, de kinderen die komen, groeien echt. Ik ben te moe om een echt verhaal te gaan schrijven, maar wat ik even kwijt wilde, is dat we een geweldige dag hebben gehad. Junior kon vandaag ook zelfs weer naar zondagsschool komen! We hebben een busje geregeld en hebben hem van huis hierheen gehaald. Dat was gaaf en ik geloof dat dat diepe indruk op hem heeft gemaakt. Hopelijk heb ik snel een foto van hem op Zondagsschool!
God is God!

No comments: