Wednesday, May 03, 2006

GREEN CARD

AHHHHHHHHHH! Ik zou willen dat dat gedoe met die Green Card over was! Onze advocaat, Campbell Cooke vertelde me dat het niet zomaar even geregeld was. Maar ik denk dat hij ook in een soort 'Metro' omgeving werkt... omdat het nu op het laatste moment geregeld moet worden. MAANDAG 8 MEI is de laastste dag dat we in beroep kunnen gaan tegen de beslissing wat ertoe heeft geleidt dat de immigratiedienst ons verzoek afgewezen heeft... Ik weet dat we echt God moeten vertrouwen. Heer, het is in Uw handen... Niet in mijn logica of tijdschema...pffffffff.

Rikers Island
Tuesday, May 02, 2006
Hier is wat extra informatie over Rikers Island Rikers Island - Wikipedia, the free encyclopedia

Hoe het bij Metro eraan toe gaat
De laatste weken gaat ons leven zo snel...Dinsdagen (het begin van onze werkweek) lijken gevolgd te worden door zaterdagen (dan doen we onze Zaterdag zondagschool voor 4,000 kinderen), met een korte pauze op zondagavond en maandagen. De dagen er tussenin zijn voorbij voordat ze begonnen zijn...
Maar toch maken we tussendoor zoveel dingen mee. Ik kreeg onlangs een telefoontje (Vrijdag 21 April) dat één van mijn oudere tieners in de gevangenis zit. Geen stomme misdaad, of drugsbezit... Credit Card fraude! Deze gozer moet minstens $100,000,- uitgegeven hebben in een paar maanden! Kun je het geloven?! Nu is er een probleem. Dit is een goeie gozer. Nu zit hij in een locatie die is ontworpen om mensen te laten boeten voor hun fouten. Maar deze plek zit vol met mensen die ernstige misdaden hebben gepleegd. Op dit moment zit hij op Rikers Island (een eiland bij New York), met 12,000 gevangen! 12,000 criminelen op één plek! Mijn friend/helper zei me dat Rikers de ergste gevangenis is. Daar komt iedereen voordat ze veroordeeld worden tot lange gevangenisstraffen. Dus hier probeert iedereen zich waar te maken. Zou u willen bidden voor mijn vriend? (Ik wil geen namen noemen, uit respect voor zijn identiteit)

No comments: