Tuesday, August 04, 2009

Update van Tjeko

Het is best vreemd om deel te zijn van iets waar je vol van bent in je hoofd! Gisteren, toen ik voor Kaars Koffie aan het werk was, en iedereen weg was, sprong ik uit mijn stoel, schreeuwde, klapte in mijn handen, draaide een paar keer rond en ging weer zitten... helemaal vol enthousiasme! (degenen van jullie die met mij op kantoor gewerkt hebben mij dit wellicht al eens eerder zien doen). Ik kan gewoon niet geloven hoe dingen altijd op het juiste moment komen! Nu zou ik het toch wel onderhand moeten weten.

Lang verhaal in het kort - afgelopen week heb ik een man - Hans van Leeuwen - gesproken. (http://www.slimm.nl/ ). Hij is een onafhankelijk adviseur op het gebied van ontspanning, recreatie en sport. Ik begon hem te vertellen van onze plannen voor Tjeko, en liet hem de geweldige dingen zien die Ben P tot nu toe heeft gemaakt (http://www.bigpicturecreations.net/ ) en legde hem wat van de dingen uit die we wilden gaan doen met het park. Ik had hem gevraagd kritisch te zijn - en dat was hij gelukkig! Hij vond het idee van Tjeko in Oeganda aantrekkelijk, maar tegelijkertijd had hij wat stevige kritiek op wat ik hem tot nu toe liet zien. Het idee was niet helemaal helder, duidelijk en compleet, maar teveel "wat als" en mitsen. Niet goed. Dus dat gaan we nu veranderen! Het mooie is dat ik heel goed weet wat ik wil. Ik dacht dat het wat beter was om dingen een beetje open te houden! Dus niet! Dus - hier is de klap op de vuurpijl! Hij bood ons een stand aan van 3 meter op de 'Euro Attraction Show', een plek waar 250 bedrijven vanuit de industrie zich presenteren aan ongeveer 7,000 parkeigenaren en bedrijfsleiders vanuit heel Europa. (http://www.eas-expo.org/ ). Nu gaan we elk moment wat we over hebben nodig hebben om onze plannen aan te scherpen. En dat gaan we doen - geen twijfel mogelijk.

Zoals je kunt zien, hebben we de aap wat gepimpt - om hem wat meer zijn eigen persoonlijkheid te geven. We hebben nu 5 verschillende karakters.

No comments: