Sunday, August 30, 2009

28 Augustus

Het is nu precies een jaar geleden dat we naar Oeganda vlogen! Wow! De tijd vliegt. Toen ik vandaag terugreed van de luchthaven (waar ik Leshone heb afgezet) heb ik even gereflecteerd.
In dit jaar hebben we een aantal erg verbazingwekkende avonturen meegemaakt. Toen we naar Oeganda gingen, hadden we nooit verwacht terug te komen met het gekke idee om een sociaal avonturen park te gaan beginnen. En moet je ons nu zien! Alleen vandaag al heb ik contact gehad met 3 verbazingwekkende personen die ons gaan helpen om deze droom te laten gebeuren!
Zo langzaam als het lijkt te gaan - ik wordt gerustgesteld door de gedachte dat als Maƫlle zal afstuderen dat we dan iets als een park moeten hebben :)
Nee - het zal veel sneller komen. Misschien niet op de manier of wijze zoals we het nu ons voor kunnen stellen - maar het zal komen! En het zal eerst duizenden, en later miljoenen kinderen bemoedigen! Ik ben zo blij dat we hier deel vanuit mogen maken!
De weg voor ons zal met veel toppen en dalen zijn.
Blijf alstublieft op de hoogte van onze voortgang. We zullen jullie bijdrage, steun en bemoedigingen nodig hebben :)
Want voordat we het weten, ... vliegen we weer naar Oeganda ... weer!

No comments: