Monday, July 27, 2009

Onze vrienden Vasthi en Martin in Zuid-Afrika

Deze week hebben we wat moeilijke berichten ontvangen van onze vrienden in Zuid-Afrika. We zetten ze op het blog zodat jullie voor hen kunnen bidden. Als je op het raakvlak zit van zending en ontwikkelingswerk - krijg je altijd het meest te verduren. We bidden voor jullie. Jullie zijn echt geweldig.

Goed, ik ben zo blij dat deze week voorbij is! Het is verschrikkelijk geweest! We begonnen de week met mijn staf en drie Britse tienermeisjes die beroofd werden bij gun point! De gewapende mannen namen de vrachtwagen mee en al het materiaal dat we gebruiken voor ons kinderclub programma. De politie heeft de vrachtwagen gevonden maar de wielen waren gestolen en de politie maakt het ook erg moeilijk voor ons om hem terug te krijgen! Corruptie wint weer eens! We hopen dat ergens deze week we hem weer terug zullen krijgen... Ik kan er niet over uit! Nadat dat een beetje gezakt was en iedereen het had laten bezinken... werd ik aangevallen door een hond! Ja ik...de grootste hondenfan van de wereld...aangevallen door een hond! Ik heb de zaterdagmorgen doorgebracht in het ziekenhuis om een aantal inentingen te krijgen om te voorkomen dat ik ziek zou worden en hondsdolheid zou krijgen. Ik hou niet echt van inentingen maar ik moet de komende weken 4 keer terugkomen. Ik voel dat we echt aangevallen worden en ik geniet er niet van. Bidt alsjeblieft voor ons en onze zendingsorganisatie. Bedankt!

No comments: