Sunday, July 12, 2009

Onthoud waar je vandaan komt

Op dit moment wonen Tatiana, Maëlle en ik in 'Korte Akkeren', Gouda. Het is een 'slechte' buurt, tenminste dat zeggen de mensen... Ik moest vanavond lachen toen iemand mij een kleine kaart stuurde van de buurt. Het had niets te doen met de buurt die slecht was, het was een uitnodiging aan alle mensen van mijn kerk die in deze buurt wonen. Toen ik naar de kaart keek, moest ik denken aan Bushwick... de buurt in Brooklyn, NY, we hebben daar 8 jaar gewoond... Toen dwaalde ik een beetje af en besloot een klein kaartje te maken van de twee 'buurten'... Het groene kruis is waar wij wonen, de rode stippen zijn de 'probleemplekken' in de verschillende buurten :)

Korte Akkeren, Gouda, Nederland.
Bushwick, Brooklyn - NY, Verenigde Staten

Vergeet niet waar je vandaan komt...

No comments: