Tuesday, April 28, 2009

Niet meer tijd...

Ik ben nog steeds in mijn kleine facebook marteling... Ik bedoel vasten! Ik hoopte dat ik wat meer tijd voor alle andere dingen zou krijgen... en dat kreeg ik. Maar er is nog steeds zoveel wat ik er graag ook nog bij zou doen...

Ik heb nog steeds onvoldoende tijd in mijn dagen! Ik voel dat ik zoveel meer zou moeten doen. Tjeko - ons nieuwe project voor Oeganda krijgt vorm, maar niet zo snel als ik wel zou willen... Ons nieuwe appartement komt gereed, maar niet zo snel als ik wel zou willen... Voor mijn baas bij KaarsKoffie hebben we heel veel ideeen en projecten, maar ik kan ze niet zo snel uitwerken als ik wel zou willen...En mensen op de hoogte houden is ook een gebied waar nog veel in te verbeteren valt...
Er is een tijd voor alles, en alles komt op z'n tijd... Dus ik denk dat ik gewoon wat uit ga rusten...

<<...>>

(op de foto – MaĆ«lle die meespringt met Barney - Zo schattig!)

No comments: