Saturday, April 12, 2008

Zoekend

Als je op google zoekt naar "christelijke zending" krijg je 1,950,000 zoekresultaten (0.23 seconden). OK - dat is dus in 0.23 seconden... Wat vind je als we er wat meer tijd voor neemt?

Waar begin je met het zoeken naar een organisatie waar je je bij aan kunt sluiten?! Ik had onlangs deze vraag in mijn gebed. God zei eenvoudig: op je knieen. Vroeger was er geen internet, en toch vonden miljoenen mensen de plaats waar God ze in Zijn Koninkrijk wilde hebben! God lijkt verschillende wegen te gebruiken om zijn mensen in te zetten! Dus Tatiana en ik gingen op onze knieen. En een heleboel met ons. Om het antwoord op die vraag te krijgen! Vanmorgen op mijn knieen kreeg ik niet eens de mogelijkheid om God mijn vragen te stellen! Alles wat Hij deed was laten zien hoe veel Hij van mij wil houden. Ik kon alleen maar huilen! Ik wilde God vertellen dat ik het zat was om hier te zijn...maar Hij wilde mij alleen maar liefde geven! En dat vind ik prima!

Ik ga het vanavond nog wel een keer proberen... of morgen!

No comments: