Saturday, March 15, 2008

Foto's uit Frankrijk

Mijn vriendin van jongs af aan Celine...Ze is nu onderwijzers en we hebben een les op haar school gedaan...Het was echt geweldig...Als je dit leest Celine wil ik je bij deze hartelijk bedanken voor deze kans.
Een andere vriendin van vroeger - Karine - houdt Maelle vast... Het is echt gek dat ik me nog steeds kan herinneren hoe ze me op kwam halen om naar school te gaan en ondanks dat ik altijd te laat was bleef ze komen... Heel erg bedankt! Het is grappig omdat ik de afgelopen 8 jaar alle interns die te laat kwamen de les uitgezet heb.
De mooie Manan... Ze is de dochter van mijn vriendin Karine... Nu kunnen onze dochters samen spelen.
Ferdi en ik hebben een weekend met de familie Petit doorgebracht (van links naar rechts - J-F en Nicole Petit. Het was geweldig! We hebben echt zelf gemaakt Frans eten gegeten en misschien kunnen jullie ook op de foto te zien wat Ferdi een tijd in NY gemist heeft....Het staat links onderin op de foto.
Heel erg bedankt voor jullie gastvrijheid.

Mijn nichtje Meghan (degene met de bril) en haar vriendin Heloise... Na hen geholpen te hebben met een presentatie moesten ze dit aan hun klas presenteren en ze kregen een hele goede beoordeling...Gloria bedankt voor al je tips.

Ik heb nog een paar foto's maar jullie zullen even moeten wachten:-P

No comments: