Sunday, December 02, 2007

Gelukkig Thanksgiving

Een van onze voorgangers zei eens dat het niet om Thanksgiving gaat maar om Thanksliving (leven ipv geven)... Ik ben zo dankbaar voor heel veel dingen en ik hoop dat ik dat met jullie dat kan blijven delen. Maar voor het geval... Ik ben dankbaar om de beste werkers te hebben! Ik hou zoveel van hen en vandaag hebben we na onze huisbezoeken wat tijd samen doorgebracht.

Ik weet niet zeker of ik ze allemaal al aan jullie voorgesteld heb. Naast onze Franse intern SABRINA "Ha Sabrina" :-P Ze is onze toekomstige mode ontwerpster... (over een paar jaar lopen we rond met een shirt of jurk die zij ontworpen heeft. Goed, als we het geld hebben er een te kopen. Ik hoop dat ze me er een geeft: -P)
Dan heb je mij Tatty "de franse" en mijn mooie meid Maëlle maar je kunt ons niet zien:- ((Maëlle gaat zeker werken op een ambassade en spreekt dan vloeiend Engels, Frans en Nederlands).
Dan hebben we ASIA "Ha Asia" :-P (Asia heeft veel gaven en talenten en op een dag heeft ze haar eigen kledingmerk maar nog waarschijnlijker is dat ze een TV show heeft met muziek, video, nieuwe mode, top modellen, sterren, etc. worden geinterviewd.)
Mijn man LESHONE "Ha"is ons mensenmens (LESHONE is onze toekomstige journalist . Op een dag lees je een artikel van hem in de NY times).
WILLIAM (Will I Am) "Ha" is onze heer onder ons (Deze jonge man gaat Ferdi's en mijn baan en dan die van Leo inpikken... Op een dag werkt hij voor Metro en gaat hij trouwen met een prinses en wordt dat vader van een dozijn kinderen en leeft dan nog lang en gelukkig :-P... Echt, als je hem met Maëlle zie spelen weet je waar ik het over heb. Maar William nu je naar me luisterd NIET NU of ik maak je af!!!)
En natuurlijk JONATHAN "Ha" J.J.J. of moet ik zeggen Dr. Jones. (hij is onze toekomstige docter, onze psycholoog en op een dag heeft hij zijn eigen kliniek en eens per week leent hij zijn diesten aan onze zondagsschool kinderen.) Sorry voor de fotokwaliteit... We hebben het met onze mobiele teleoons genomen :-(

Met dit team hebben Ferdi en ik het afgelopen jaar gewerkt en we zijn zo blij dat we met hen konden werken... We zijn echt dankbaar voor hen en daarom hebben we hen uitgenodigd om Thanksgiving te vieren in onze plaatselijke Wendys. Bidt alstublieft voor hen en dat nu plannen in Gods Hand zullen zijn. Bedankt!!!

No comments: