Friday, June 22, 2007

Foto's zijn lachen!

We weten dat een aantal van jullie terugkomen om te kijken of Maëlle al gegroeid is. Of heeft ze al meer haar gekregen? Wat is haar huidskleur? Ziet ze eruit als haar moeder? Goed, hier zijn nog een aantal extra foto's voor je!

Natuurlijk, er zijn ook andere vragen - als...Werken ze nog wel?

Ja, ik tenminste wel - hoewel ik een paar persoonlijke dagen heb genomen. Morgen moet ik weer terug de werkelijkheid in. We zullen zien hoe het gaat! Op dit moment heb ik de leiding over 44 tieners van Teen Mania.

Tatiana heeft 12 weken vrij, en daarna werkt ze alleen in de ochtenden. Vrijdag moet de moeder van Tatiana weer gaan :(NIET TOF! Goed, hier zijn de foto's

Bovenop pa





Mijn eerste dag in Manhattan met de Metro


Mijn eerste Starbucks droom.... Dat kopje Ice koffie is groter dan mij! Pa, moet je dat spul drinken? Wat is er mis met melk?
En weer op pad naar de kinderarts.
En dan weer naar huis! WOW! Lange dag! Maar ik hou van de rit met de metro!

No comments: