Saturday, August 12, 2006

Terug van vakantie...het was geweldig!

Goed, ik denk dat we het jullie niet eens verteld hebben, maar we zijn TERUG VAN VAKANTIE! Het was geweldig. We zijn een week bij vrienden in de staat New York geweest. Als ik zeg "met vrienden" bedoel ik: 'we kennen vrienden in de staat en zij hebben ons geholpen een goedkoop plekje te vinden om te blijven slapen! 25$ per nacht in een klein motel! In ieder geval hebben we echt gerelaxed! (OK, ik klink nu als een 14 jarige tiener!)
Op de VAKANTIE AGENDA van de VandenBerghs:
- Niets doen
- Uitslapen
- Niets doen
- Uit eten gaan
- Niets doen
- Zwemen in Lake George (NY)
- Helemaal niets doen
- Tijd met vrienden doorbrengen
- Weer niets doen

Ja, ja, het was echt relaxed. Ik ga ons foto-album op het web updaten zodat je een beter idee hebt met wat ik bedoel met nietsdoen.

Geweldige foto: Zelfportret waarop we NIETS doen!

No comments: